Jak możemy Ci pomóc?

Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań oraz nasze wideo z instrukcjami poniżej.

Jeśli masz dodatkowe pytania, uwagi dotyczące funkcjonowania aplikacji lub pomysł na jej udoskonalenie napisz na support@safeme.pl

Najczęściej zadawane pytania

Jak działa Aplikacja SafeMe?

Aplikacja została zaprojektowana tak, aby była łatwa w użyciu, pomocna i dostępna dla wszystkich. Za każdym razem, gdy czujesz, że Twoje bezpieczeństwo jest zagrożone, gdy możesz być w sytuacji zagrożenia, takich jak przejazd taxi z aplikacji, przejazd komunikacją miejską, powrót do domu o późnej godzinie itp., włącz obserwację swojej trasy, aby Pracownicy Centrum Monitorowania Bezpieczeństwa SafeMe mogli nadzorować Twoją trasę, a w sytuacji zagrożenia, aby skierowali odpowiednie służby do Twojej lokalizacji.

Otwórz aplikację, zleć obserwację swojej trasy lub wezwij natychmiastową pomoc w sytuacji nagłego zagrożenia lub poczucia strachu. Pracownicy Centrum Monitorowania Bezpieczeństwa skontaktują się z Tobą niezwłocznie.

Gdzie można korzystać z SafeMe?

SafeMe jest dostępne na terenie całej Polski. Agenci Bezpieczeństwa SafeMe czuwają nad bezpieczeństwem naszych użytkowników 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zapewniając stałą ochronę i wsparcie w każdej sytuacji.

Kiedy korzystać z SafeMe?

Aplikacja została zaprojektowana, aby była łatwa w użyciu, pomocna i dostępna dla każdego. Za każdym razem, gdy czujesz, że Twoje bezpieczeństwo jest zagrożone lub znajdujesz się w sytuacji ryzyka, takiej jak przejazd taksówką z aplikacji, korzystanie z komunikacji miejskiej, powrót do domu późną porą itp., włącz obserwację swojej trasy. Agenci Bezpieczeństwa SafeMe będą mogli monitorować Twoją trasę, a w przypadku zagrożenia skierują odpowiednie służby do Twojej lokalizacji. Otwórz aplikację, zleć obserwację swojej trasy lub wezwij pomoc jednym przyciskiem. Agent Bezpieczeństwa SafeMe skontaktuje się z Tobą niezwłocznie.

Ile razy mogę wezwać pomoc?

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo i doceniamy zaufanie, jakim nas obdarzasz. Twoje dane wykorzystujemy wyłącznie w celu zapewnienia Ci ochrony. Ujawnimy je oraz Twoją lokalizację jedynie w sytuacjach krytycznych odpowiednim służbom ratunkowym lub pracownikom bezpieczeństwa publicznego, wyłącznie w ramach aktywnego alarmu lub zgłoszenia, i zawsze zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Jakie kompetencje mają pracownicy SafeMe?

Agenci Bezpieczeństwa SafeMe są w pełni wyszkoleni do pierwszego kontaktu z użytkownikami aplikacji. Potrafią ocenić zagrożenie na podstawie nawet niewielkiej ilości informacji oraz przeprowadzić analizę danych teleinformatycznych, aby zapewnić dodatkowe bezpieczeństwo. Są także profesjonalnie przeszkoleni w obsłudze zgłoszeń alarmowych oraz w kontaktach z odpowiednimi służbami ratunkowymi, co umożliwia szybkie i skuteczne działanie w sytuacjach kryzysowych. Dodatkowo, SafeMe jest koncesjonowaną agencją ochrony, która przestrzega wszelkich standardów w zakresie świadczenia usług ochrony.

Czy inne osoby mogą korzystać z mojego konta SafeMe?

Każde konto w aplikacji SafeMe ma charakter indywidualny. Użytkownicy podają swoje dane oraz opisują swój wygląd, z możliwością dodania zdjęcia, aby służby udzielające wsparcia mogły łatwo rozpoznać użytkownika w każdej sytuacji i szybko udzielić pomocy. Dodatkowo aplikacja jest przypisana do jednego numeru telefonu, co zapewnia jej pełną personalizację i skuteczność w sytuacjach kryzysowych.

Komu udostępniacie moje dane?

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo i cenimy zaufanie, jakim nas obdarzasz. Używamy Twoich danych, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo. Ujawnimy Twoje dane i lokalizację tylko w sytuacjach krytycznych służbom ratowniczym lub innym pracownikom bezpieczeństwa publicznego, tylko w ramach aktywnego alarmu/zgłoszenia, zgodnie z wymogami prawa.

Jak kupić usługę oraz ile to kosztuje?

Wejdź na App Store lub Sklep Google, pobierz aplikację SafeMe i dokonaj rejestracji. Ceny pakietów są dostępne na naszej stronie głównej – www.safeme.pl oraz w aplikacji. Jeśli chcesz szybko przejść do pobrania aplikacji, kliknij tutaj – safeme.pl/pobierz-aplikacje

Sprawdź nasze filmy instruktażowe

Jak założyć konto

Dowiedz się, jak w prosty sposób założyć konto w aplikacji SafeMe i zacząć korzystać ze wsparcia Agentów Bezpieczeństwa SafeMe. Obejrzyj nasz krótki film, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez cały proces.

Hasło bezpieczeństwa

Dowiedz się, czym jest Hasło Bezpieczeństwa w aplikacji SafeMe i jak pomaga nam dbać o Twoje bezpieczeństwo w krytycznych sytuacjach. Obejrzyj krótki film, który wyjaśni, jak działa ta funkcja i jak łatwo je ustawić.

Pakiet Family

Poznaj Pakiet Family oraz Family+ w aplikacji SafeMe i odkryj, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo całej rodziny. Obejrzyj krótki film, który krok po kroku pokaże Ci, czym jest Pakiet Family i jak go aktywować.