Jak możemy Ci pomóc?

Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań.

Jeśli masz uwagi dotyczące funkcjonowania aplikacji lub pomysł na jej udoskonalenie napisz do nas:

support@safeme.pl

Najczęściej zadawane pytania

Jak działa Aplikacja SafeMe?

Aplikacja została zaprojektowana tak, aby była łatwa w użyciu, pomocna i dostępna dla wszystkich. Za każdym razem, gdy czujesz, że Twoje bezpieczeństwo jest zagrożone, gdy możesz być w sytuacji zagrożenia, takich jak przejazd taxi z aplikacji, przejazd komunikacją miejską, powrót do domu o późnej godzinie itp., włącz obserwację swojej trasy, aby Pracownicy Centrum Monitorowania Bezpieczeństwa SafeMe mogli nadzorować Twoją trasę, a w sytuacji zagrożenia, aby skierowali grupę szybkiego reagowania w celu udzielenia pomocy.

Otwórz aplikację, zleć obserwację swojej trasy lub wezwij natychmiastową pomoc w sytuacji nagłego zagrożenia lub poczucia strachu. Pracownicy Centrum Monitorowania Bezpieczeństwa skontaktują się z Tobą niezwłocznie.

Kiedy mogę korzystać z SafeMe?

Korzystaj z aplikacji SafeMe każdego dnia podczas czynności, które mogą być związane z potencjalnymi niebezpieczeństwami. Jak pokazują statystyki, podczas powrotów do domu późnymi porami z pracy, z imprez (zwłaszcza po spożyciu alkoholu, kiedy Twoja czujność jest obniżona) dochodzi do coraz większej ilości napadów na tle rabunkowym i seksualnym. Pamiętaj, że jesteśmy do twojej dyspozycji, aby zapobiegać takim zdarzeniom.

Gdy czujesz się niekomfortowo i przeczuwasz, że może zaistnieć niebezpieczna sytuacja, skorzystaj z aplikacji, Pracownicy Centrum Monitorowania SafeMe ocenią sytuację i w razie potrzeby wyślą do Ciebie Grupę Szybkiego Reagowania lub powiedzą, co zrobić, aby sytuacja zakończyła się bezpiecznie.

Jak kupić usługę oraz ile to kosztuje?

Wejdź na App Store lub Sklep Google, pobierz aplikację i dokonaj rejestracji. Ceny pakietów dostępne są na naszej stronie: www.safeme.pl/pakiety

Jakie kwalifikacje posiadają agenci ochrony SafeMe?

Grupy Szybkiego Reagowania SafeMe są jednostkami SUFO (Specjalistyczna Uzbrojona Formacja Ochronna), czyli wewnętrzne służby ochrony, tworzone na podstawie Ustawy o ochronie osób i mienia z 1997 r. oraz prywatne przedsiębiorstwa, które uzyskały koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, posiadają pozwolenie na broń palną na okaziciela, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

Jakie kompetencje mają pracownicy SafeMe?

Nasi pracownicy koncentrują się na wykrywaniu, zapobieganiu i fizycznej reakcji na zagrożenie. Głównym celem jest pomoc w odstraszaniu i zapobieganiu niebezpieczeństw.

Grupy Szybkiego Reagowania SafeMe są w pełni wykwalifikowane do ochrony osób, wyposażene w broń palną i kajdanki. Mogą użyć broni oraz zatrzymywać osoby, jeśli jest to uzasadnione. W razie potrzeby proszą o wsparcie policję lub inne służby mundurowe.

Pracownicy Centrum Monitorowania Bezpieczeństwa SafeMe pracujący w dyspozytorni są w pełni wyszkoleni do pierwszego kontaktu z użytkownikami aplikacji, oceniania zagrożenia na podstawie małej ilości informacji oraz analizy danych teleinformatycznych w celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa.

Czy inne osoby mogą korzystać z mojego Konta SafeMe?

Nie, każde konto ma charakter indywidualny, użytkownicy podają swoje dane oraz opisują swój wygląd łącznie z opcją dodania swojego zdjęcia, aby Grupa Szybkiego Reagowania mogła rozpoznać użytkownika w każdych okolicznościach i szybko udzielić pomocy.

Ile razy mogę wezwać pomoc?

Niema ograniczenia. Jeżeli jesteś w sytuacji zagrożenia, wzywaj pomoc, po to powstała ta aplikacja. Jeżeli jesteś w sytuacji, która może przerodzić się w zagrożenie twojego bezpieczeństwa, wezwij pomoc w aplikacji, Pracownik Centrum Bezpieczeństwa SafeMe doradzi Ci jak najlepiej postępować lub od razu wyśle Grupę Szybkiego Reagowania. Pamiętaj, że nie uzasadnione wezwanie, dla „żartu etc. są nietolerowane przez SafeMe, ponieważ w tym samym czasie inny użytkownik może potrzebować pomocy w sytuacji realnego zagrożenia. Nieuzasadnione wezwania Grupy Szybkiego Reagowania łączy się z grzywną dla użytkownika zgodnie z regulaminem aplikacji.

Dlaczego nie zadzwonić po prostu pod 112 w sytuacji zagrożenia?

Dyspozytorzy bezpieczeństwa publicznego 112 i osoby udzielające pierwszej pomocy to prawdziwi bohaterowie, lecz obecna infrastruktura służb porządkowych nie jest dostosowana w 100% do zagrożeń naszych czasów.

Dodatkowo służby porządkowe są wysyłane do bardzo dużej liczby zgłoszeń każdego rodzaju, nasz model działania oraz zasoby powodują, że jednostki wsparcia są gotowe 24/7, aby udzielić pomocy użytkownikom SafeMe.

Dodatkowo dysponuje unikalną technologią, która pozwala wykryć oraz przewidzieć zagrożenie a co za tym idzie, jesteśmy w stanie zareagować odpowiednio szybko, aby minimalizować szansę wystąpienia zagrożenia bezpieczeństwa użytkowników SafeMe.

Grupy Szybkiego Reagowania SafeMe współpracują z Policją i w sytuacjach podwyższonego ryzyka działają razem.

Pracownicy Centrum Bezpieczeństwa wspierają klientów SafeMe 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Najpierw podejmują próbę kontaktu z użytkownikiem, aby sprawdzić, czy jakiej pomocy wymaga sytuacja.

Komu udostępniacie moje dane?

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo i cenimy zaufanie, jakim nas obdarzasz. Używamy Twoich danych, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo. Ujawnimy Twoje dane i lokalizację Grupom Szybkiego Reagowania oraz służbom ratowniczym lub innym pracownikom bezpieczeństwa publicznego, tylko w ramach aktywnego alarmu/zgłoszenia, zgodnie z wymogami prawa.

W jakich miastach SafeMe chroni swoich klientów?

Aktualnie strefy świadczenia usług znajdziecie Państwo na stronie: www.safeme.pl/strefaswiadczeniausług