Jak możemy Ci pomóc?
Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań.
Jeśli masz uwagi dotyczące funkcjonowania aplikacji lub pomysł na jej udoskonalenie napisz do nas:
support@safeme.pl
Najczęściej zadawane pytania
Aplikacja została zaprojektowana tak, aby była łatwa w użyciu, pomocna i dostępna dla wszystkich. Za każdym razem, gdy czujesz, że Twoje bezpieczeństwo jest zagrożone, gdy możesz być w sytuacji zagrożenia, takich jak przejazd taxi z aplikacji, przejazd komunikacją miejską, powrót do domu o późnej godzinie itp., włącz obserwację swojej trasy, aby Pracownicy Centrum Monitorowania Bezpieczeństwa SafeMe mogli nadzorować Twoją trasę, a w sytuacji zagrożenia, aby skierowali grupę szybkiego reagowania w celu udzielenia pomocy.
Otwórz aplikację, zleć obserwację swojej trasy lub wezwij natychmiastową pomoc w sytuacji nagłego zagrożenia lub poczucia strachu. Pracownicy Centrum Monitorowania Bezpieczeństwa skontaktują się z Tobą niezwłocznie.
Korzystaj z aplikacji SafeMe każdego dnia podczas czynności, które mogą być związane z potencjalnymi niebezpieczeństwami. Jak pokazują statystyki, podczas powrotów do domu późnymi porami z pracy, z imprez (zwłaszcza po spożyciu alkoholu, kiedy Twoja czujność jest obniżona) dochodzi do coraz większej ilości napadów na tle rabunkowym i seksualnym. Pamiętaj, że jesteśmy do twojej dyspozycji, aby zapobiegać takim zdarzeniom.
Gdy czujesz się niekomfortowo i przeczuwasz, że może zaistnieć niebezpieczna sytuacja, skorzystaj z aplikacji, Pracownicy Centrum Monitorowania SafeMe ocenią sytuację i w razie potrzeby wyślą do Ciebie Grupę Szybkiego Reagowania lub powiedzą, co zrobić, aby sytuacja zakończyła się bezpiecznie.
Wejdź na App Store lub Sklep Google, pobierz aplikację i dokonaj rejestracji. Ceny pakietów dostępne są na naszej stronie: www.safeme.pl/pakiety
Grupy Szybkiego Reagowania SafeMe są jednostkami SUFO (Specjalistyczna Uzbrojona Formacja Ochronna), czyli wewnętrzne służby ochrony, tworzone na podstawie Ustawy o ochronie osób i mienia z 1997 r. oraz prywatne przedsiębiorstwa, które uzyskały koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, posiadają pozwolenie na broń palną na okaziciela, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Nasi pracownicy koncentrują się na wykrywaniu, zapobieganiu i fizycznej reakcji na zagrożenie. Głównym celem jest pomoc w odstraszaniu i zapobieganiu niebezpieczeństw.
Grupy Szybkiego Reagowania SafeMe są w pełni wykwalifikowane do ochrony osób, wyposażene w broń palną i kajdanki. Mogą użyć broni oraz zatrzymywać osoby, jeśli jest to uzasadnione. W razie potrzeby proszą o wsparcie policję lub inne służby mundurowe.
Pracownicy Centrum Monitorowania Bezpieczeństwa SafeMe pracujący w dyspozytorni są w pełni wyszkoleni do pierwszego kontaktu z użytkownikami aplikacji, oceniania zagrożenia na podstawie małej ilości informacji oraz analizy danych teleinformatycznych w celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa.
Nie, każde konto ma charakter indywidualny, użytkownicy podają swoje dane oraz opisują swój wygląd łącznie z opcją dodania swojego zdjęcia, aby Grupa Szybkiego Reagowania mogła rozpoznać użytkownika w każdych okolicznościach i szybko udzielić pomocy.
Niema ograniczenia. Jeżeli jesteś w sytuacji zagrożenia, wzywaj pomoc, po to powstała ta aplikacja. Jeżeli jesteś w sytuacji, która może przerodzić się w zagrożenie twojego bezpieczeństwa, wezwij pomoc w aplikacji, Pracownik Centrum Bezpieczeństwa SafeMe doradzi Ci jak najlepiej postępować lub od razu wyśle Grupę Szybkiego Reagowania. Pamiętaj, że nie uzasadnione wezwanie, dla „żartu” etc. są nietolerowane przez SafeMe, ponieważ w tym samym czasie inny użytkownik może potrzebować pomocy w sytuacji realnego zagrożenia. Nieuzasadnione wezwania Grupy Szybkiego Reagowania łączy się z grzywną dla użytkownika zgodnie z regulaminem aplikacji.
Dyspozytorzy bezpieczeństwa publicznego 112 i osoby udzielające pierwszej pomocy to prawdziwi bohaterowie, lecz obecna infrastruktura służb porządkowych nie jest dostosowana w 100% do zagrożeń naszych czasów.
Dodatkowo służby porządkowe są wysyłane do bardzo dużej liczby zgłoszeń każdego rodzaju, nasz model działania oraz zasoby powodują, że jednostki wsparcia są gotowe 24/7, aby udzielić pomocy użytkownikom SafeMe.
Dodatkowo dysponuje unikalną technologią, która pozwala wykryć oraz przewidzieć zagrożenie a co za tym idzie, jesteśmy w stanie zareagować odpowiednio szybko, aby minimalizować szansę wystąpienia zagrożenia bezpieczeństwa użytkowników SafeMe.
Grupy Szybkiego Reagowania SafeMe współpracują z Policją i w sytuacjach podwyższonego ryzyka działają razem.
Pracownicy Centrum Bezpieczeństwa wspierają klientów SafeMe 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Najpierw podejmują próbę kontaktu z użytkownikiem, aby sprawdzić, czy jakiej pomocy wymaga sytuacja.
Dbamy o Twoje bezpieczeństwo i cenimy zaufanie, jakim nas obdarzasz. Używamy Twoich danych, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo. Ujawnimy Twoje dane i lokalizację Grupom Szybkiego Reagowania oraz służbom ratowniczym lub innym pracownikom bezpieczeństwa publicznego, tylko w ramach aktywnego alarmu/zgłoszenia, zgodnie z wymogami prawa.
Aktualnie strefy świadczenia usług znajdziecie Państwo na stronie: www.safeme.pl/strefaswiadczeniausług