Jak możemy Ci pomóc?​

Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań oraz nasze wideo z instrukcjami poniżej.

Jeśli masz dodatkowe pytania, uwagi dotyczące funkcjonowania aplikacji lub pomysł na jej udoskonalenie napisz na support@safeme.pl

Najczęściej zadawane pytania

Jak działa Aplikacja SafeMe?

Aplikacja została zaprojektowana tak, aby była łatwa w użyciu, pomocna i dostępna dla wszystkich. Za każdym razem, gdy czujesz, że Twoje bezpieczeństwo jest zagrożone, gdy możesz być w sytuacji zagrożenia, takich jak przejazd taxi z aplikacji, przejazd komunikacją miejską, powrót do domu o późnej godzinie itp., włącz obserwację swojej trasy, aby Pracownicy Centrum Monitorowania Bezpieczeństwa SafeMe mogli nadzorować Twoją trasę, a w sytuacji zagrożenia, aby skierowali odpowiednie służby do Twojej lokalizacji.

Sprawdź nasze filmy instruktażowe

Jak założyć konto

Dowiedz się, jak w prosty sposób założyć konto w aplikacji SafeMe i zacząć korzystać ze wsparcia Asystentów Bezpieczeństwa SafeMe. Obejrzyj nasz krótki film, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez cały proces.

Hasło bezpieczeństwa

Dowiedz się, czym jest Hasło Bezpieczeństwa w aplikacji SafeMe i jak pomaga nam dbać o Twoje bezpieczeństwo w krytycznych sytuacjach. Obejrzyj krótki film, który wyjaśni, jak działa ta funkcja i jak łatwo je ustawić.

Pakiet Family

Poznaj Pakiet Family oraz Family+ w aplikacji SafeMe i odkryj, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo całej rodziny. Obejrzyj krótki film, który krok po kroku pokaże Ci, czym jest Pakiet Family i jak go aktywować.

Kody rabatowe

Dowiedz się jak korzystać z kodów rabatowych. Dodaj kod do swojej aplikacji i ciesz się z niższej ceny.

Ulubione lokalizacje

Skorzystaj z opcji dodawania ulubionych lokalizacji aby szybko i wygodnie zlecać obserwację nad swoją trasą.