Bezpieczeństwo jako benefit dla zespołu
Zapewnij swoim pracownikom dostęp do ochrony w telefonie, przez całą dobę, każdego dnia w tygodniu. Pokaż, że troska o ich bezpieczeństwo to Twój priorytet.

Asystent Bezpieczeństwa
SafeMe to aplikacja stworzona przez koncesjonowaną agencję ochrony. Łączy użytkowników z profesjonalnymi Asystentami Bezpieczeństwa i działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w całej Polsce. Zapewnia natychmiastowe wsparcie w sytuacjach zagrożenia – w pracy i poza nią.
Jedno kliknięcie wystarczy, by nasz zespół otrzymał powiadomienie, skontaktował się z Twoim pracownikiem, udzielił mu pomocy, a w razie potrzeby skierował odpowiednie służby bezpośrednio do jego lokalizacji.
Dlaczego warto wdrożyć SafeMe w Twojej firmie?
Ochrona 24 / 7
Zapewniasz pracownikom ochronę w godzinach pracy i poza nimi. Benefit może objąć także rodziny pracowników — dzieci, partnerów i bliskich.
Employer branding
Budujesz kulturę troski i zaufania w organizacji, wzmacniając jej employer branding.
Lider bezpieczeństwa
Twoja firma staje się liderem w zakresie bezpieczeństwa, wprowadzając nowy standard opieki nad pracownikami.
Pozytywny impakt
SafeMe wspiera realizację celów CSR, wellbeing KPI i polityki ESG w Twojej firmie.
Certyfikat
Safe Employer
Otrzymujesz certyfikat Safe Employer, który możesz wykorzystać w komunikacji na LinkedIn, stronie www i w rekrutacji. Budujesz kulturę troski, bezpieczeństwa i odpowiedzialności, wzmacniając employer branding. Wyróżniasz się jako firma, która realnie chroni swoich ludzi i pokazujesz, że wellbeing i bezpieczeństwo pracowników to nie tylko deklaracje, ale konkretne działania 24/7.


Wsparcie dla HR
- Dedykowany opiekun SafeMe
- Materiały onboardingowe i szablony do komunikacji wewnętrznej
- Indywidualnie dostosowany rollout i wdrożenie
- Brak potrzeby angażowania działu IT
- Brak kosztów wdrożenia
- Całodobowe wsparcie operacyjne
Rozpocznij współpracę
z SafeMe, chroń to, co najważniejsze - swój zespół
Proces wdrożenia
Wdrożenie SafeMe jest proste i wspierane przez nas na każdym etapie, bez angażowania działu IT i bez dodatkowych kosztów.
1. Określenie liczby użytkowników
Dział HR wybiera pakiet w zależności od liczby pracowników i podpisuje umowę
2. Szkolenie i materiały
Możliwość przeprowadzania szkolenia dla pracowników, Pełen zestaw materiałów promocyjnych i wdrożeniowych gotowych do wysyłki.
3. Aktywacja usługi
Dział HR otrzymuje dostęp do panelu administracyjnego, gdzie wygodnie można zarządzać użytkownikami.
4. Onbording
Pracownicy otrzymują SMS z informacją o aktywacji usługi oraz link do pobrania aplikacji. Po zainstalowaniu aplikacji zakładają konto na wskazaby w panelu administracyjnym numer telefonu komórkowego. Usługa dla tych numerów jest odrazu aktywna.
5. Bezpieczeństwo 24/7
Pracownicy mają dostęp do Asystenta Bezpieczeństwa SafeMe 24/7 na terenie całej Polski.
Pakiety
SafeMe jest dostępne w modelu subskrypcyjnym w trzech pakietach
dedykowanych osobom indywidualnym lub rodzinom i przyjaciołom.
Użytkowników
Miesięcznie
Użytkowników
Miesięcznie
Użytkowników
Speciajna
Orły innowacji
Firma SafeMe została nagrodzona w konkursie Orzeł Innowacji 2025 organizowanym przez gazetę „Rzeczpospolita”. Nagroda została przyznana w kategorii związanej z rozwiązaniami dla bezpieczeństwa, podkreślając innowacyjność firmy SafeMe w tej dziedzinie.

Znajdziesz nas na platformach benefitowych
Jesteśmy dostępni w najpopularniejszych kafeteriach benefitów pracowniczych w Polsce.

Karol Bedyński
Head of Partnerships, Co-Founder